Thursday, May 11, 2006

Street art Oslo mai 2006

Undergangen på Torshov er i stadig forandring. I dag stod det også en elg utenfor på den andre siden.
Den var skåret ut i finér, malt og lent inntil veggen.

Inne i undergangen er det fullt av små sølvfly, og langs hele den ene veggen, nederst ved asfalten står det creative cleanup med blå bokstaver.






På Sagene fant jeg også street art.

Disse figusene er klippet ut i papir og limt opp.



Denne lille hesten finnes på Grünerløkka i Schleppegrellsgate.

4 Comments:

Blogger indicavia said...

Wow. Den elgen var seriøst drøyt kul! Vet ikke om jeg ville klart å motstå fristelsen til å ta den med hjem..

3:24 PM  
Blogger Sometimes said...

Enig. Jeg vurderte det, men det ville jo vært synd å ta fra andre den opplevelsen. Skal gå forbi snart å se om den fortsatt er der... Ellers har jeg lest at noen street art-kunstnerne synes det er greit om folk tar med seg kunsten hvis det er mulig - de tar det som cred.

12:10 AM  
Blogger jokke said...

fete bilder...
så mye man ikke får med seg altså...

takk..

8:17 AM  
Blogger Broder G said...

Hei!

Prøvde å sende en mail til din registrerte adresse, men fikk bare error error.

Tenkte jeg skulle vise deg litt street-art fra Roma:

her er et av settene mine på Flickr

9:41 AM  

Post a Comment

<< Home